Корпорация "PROFI"
Наші онлайн зустрічі
Тематика зустрічей
"Давайте познайомимось":

  • історія розвитку підприємства, його структура та діяльність, розкриття поняття аутстафінг, наші переваги над конкурентами;
  • вимоги до кандидатів на вакантні посади щодо необхідних технічних навиків та вмінь;
  • умови співпраці, порядок працевлаштування, робота у відрядженні.
  • відповіді на актуальні питання.
Графік проведення зустрічей
Назвіть себе
Залиште телефон, на який прийде запрошення
Наш менеджер може з ами звязатись для уточнення деталей
Назвіть себе
Залиште телефон, на який прийде запрошення
Наш менеджер може з вами звязатись для уточнення деталей
Залиште телефон, на який прийде запрошення
Наш менеджер може з вами звязатись для уточнення деталей
Формат проведення конференції
Всі наші онлайн зустрічі будуть проводиться в сервісі ZOOM.

Посилання на вхід у веб-кімнату в ZOOM вам заздалегідь надішле менеджер післе реєстрації на
обрану конференцію.

Вхід у веб-кімнату просимо здійснювати за 5-10 хвилин до початку конференції. У разі
виникнення технічних проблем, зверніться до адміністратора на електронну адресу
proficorpzoom@gmail.com

Завчасно подбайте про стабільність інтернету.

Переконайтесь, що ваш телефон, планшет або ноутбук дозволяє здійснювати відеодзвінки.

При вході у конференцію введіть ваші ім'я та прізвище для вашої ідентифікації.

Звертаємо вашу увагу на те, що під час зустрічі ваш звук буде вимкнений. Щоб задати питання, підніміть руку і модератор надасть вам слово.

Під час проведення конференції просимо поводитись чемно, етично й толерантно; забороняється висловлювати образливі коментарі по відношенню до інших учасників конференції та спікерів, висловлювати негативні припущення щодо роботи організатора конференції, обманювати,
проявляти зверхність та неповагу як до окремих учасників, так і до заходу в цілому; самовільно вмикати мікрофон та брати слово. Ми не встановлюємо для учасників конференції дрес-коду, але присутність у відвертому сексуальному вбранні чи з оголеним торсом не допускається.
Ми залишаємо за собой право вимкнути доступ для участника, який порушує вищевикладені норми, заважає іншим учасникам або не налаштований на отримання результату.

Для вашої зручності ми підготували інструкції по роботі в програмі ZOOM.

До зустрічі в Zoom!
Інструкції користування системою ZOOM
Для роботи в ZOOM необхідно встановити програму та запустити її.

Установка

Перейдіть до заходу за посиланням, яке ви отримали від нас після реєстрації, або пройдіть на
офіційний сайт Zoom:
Установка займає не більше хвилини, додаток важить 10,1 МБ.

АВТОРИЗАЦІЯ

1. Якщо ви завантажили Zoom на комп'ютер, вам необхідно в розділі "Завантаження" знайти
завантажувальний файл ZoomInstaller.exe (з іконкою - біла відеокамера на блакитному тлі) та
запустити його для установки програми
2. Для завантаження Zoom на телефон (Android або IPhone) вам необхідно натиснути кнопку
"Завантаження";. Після закінчення процесу з'явиться кнопка "Відкрити"
3. Після завантаження на робочому столі комп'ютера або телефона з'явиться значок програми у вигляді білої камери в блакитному колі. Натисніть на цей значок
4. При натисканні на значаок програми з'явиться вікно, в якому буде запропоновано "Увійти в
систему", "Реєстрація", "Увійти в конференцію". Обирайте "Реєстрація"; і вводите своє ім'я та
адресу електронної пошти
5. Після реєстрації вам на електронну пошту прийде лист від системи для підтвердження
облікового запису. Перейдіть у свою поштову скриньку і знайдіть його
6. Як тільки ви підтвердите реєстрацію, автоматично відкриється вікно активації облікового
запису, де ви зможете встановити свій пароль. Пам'ятайте, що пароль повинен містити великі і
маленькі букви і цифри. Там є підказки. Якщо вони червоного кольору, то пароль потрібно
змінити, поки система не буде задоволена
Приєднатися до онлайн зустрічі
Щоб взяти участь у сесії, скористайтеся посиланням, отриманим від адміністратора. Ви можете безпосередньо пройти за посиланням, при цьому ZOOM запуститься автоматично, якщо ZOOM не запустився автоматично, то відкрийте Zoom, зайдіт у меню та натисніть на кнопку "Увійти" (іконка "+" у центрі на будь-якому ґєаджеті).

У полі ,що вам відкриється, введіть 10-ти значний код клнференці або попосилання, вкажіть своє ім'я.
Під час конференції
1 - "Вимкнути звук"
Натискання цієї кнопки вмикає та вимикає ваш мікрофон.

Справа від кнопки розташована стрілочка вгору, яка відкриває меню для налаштування вашого мікрофона.

При увімкненому мікрофоні усі учасники конференції можуть чути звуки з оточення один одного,
що створює дискомфорт у спілкуванні. З метою зменшення фонового шуму за правилами
проведення конференцій мікрофони усіх учасників мають залишатися вимкненими.

При наданні слова учаснику конференції його мікрофон буде увімкнений модератором.
2 - "Зупинити відео"
Натискання цієї кнопки вмикає та вимикає вашу камеру.
Організатор може вимкнути вашу камеру, але не може її увімкнути. Для підключення
організатором вас до розмови та увімкнення камери ви отримаєте запит для надання дозволу.
Правилами проведення конференцій вимикання камер учасників модератором не передбачено.
3 - "Демонстрація екрану"
Цю функцію можна використовувати з дозволу організатора конференцій. Вона дозволяє переключитися і показати всім учасникам екран свого комп'ютера або ґаджета (презентацію, документ і т.ін.). Це буває необхідно під час мозкового штурму, наради або інтерактивного
навчання. Як тільки увімкнеться екран, з'явиться додаткове меню, яке дозволить вам малювати, ставити стрілочки, рухати мишкою і т.д.
4 - "Чат"
Ця кнопка відкриває вікно чату, де можна розмістити своє питання впродовж сеансу конференції.
5 - "Завершити конференцію"
Натисканням цієї кнопки ви залишаєте конференцію.
Працюй в європейських умовах, будучи штатним співробітником української компанії!