Корпорация "PROFI"
Наші конференції
Наші конференції
Приєднуйся до нас
Конференції
Приєднайся до конференції
Залиш свою електронну пошту, і ми відправимо на неї запрошення на конференцію.
E-mail
Приєднайся до конференції
Залиш свою електронну пошту, і ми відправимо на неї запрошення на конференцію.
E-mail
Працюй в європейських умовах, будучи штатним співробітником української компанії!
Правила користування конференцією
Шановні учасники!
Всі наші онлайн зустрічі будуть проводиться в сервісі ZOOM.

Посилання на вхід в веб-кімнату в ZOOM вам заздалегідь надішле менеджер, післе реєстрації на обрану конференцію.

Для вашої зручності ми підготували інструкції по роботі в програмі ZOOM.

ВАЖЛИВО!

Щоб не втрачати час, пропонуємо вам зайти в веб-кімнату за 5-10 хвилин до початку, щоб заздалегідь розібратися в настройках. Якщо зробити це самостійно не виходить, або виникли будь-які технічні проблеми, звертайтеся до адміністратора за електронною адресою proficorpzoom@gmail.com

Щоб працювати в ZOOM, необхідно буде:
  • встановити програму
  • запустити їїисніть її.
Установка
Пройдіть по посиланню на захід, яку ви отримали від нас, після реєстрації, або пройдіть на офіційний сайт Zoom:
Установка займає не більше хвилини, додаток важить 10,1 МБ.

АВТОРИЗАЦІЯ
1. Після завантаження на комп'ютері знайдіть завантажувальний файл ZoomInstaller.exe (з іконкою - біла відеокамера на блакитному тлі) в розділі "Завантаження" та запустіть його для установки програми
2. У разі телефону після того, як ви натиснули кнопку "Завантажити" програма завантажується і з'являється кнопка "Відкрити" після закінчення процесу
3. В обох випадках після завантаження на робочому столі з'явиться значок програми "Біла камера в блакитному колі". Натисніть на цей значок
4. З'явиться вікно в якому буде запропоновано "Увійти в систему", "Реєстрація", "Увійти в конференцію". Ви вибираєте "Реєстрація" і вводите своє ім'я та адресу електронної пошти
5. Після реєстрації вам на електронну пошту прийде лист від системи для підтвердження облікового запису. Перейдіть в свою поштову скриньку і знайдіть його
6. Як тільки ви підтвердите реєстрацію автоматично відкриється вікно активації облікового запису, де ви зможете встановити свій пароль. Пам'ятайте, що пароль повинен містити великі і маленькі букви і цифри. Там є підказки. Якщо вони червоного кольору, то пароль потрібно змінити, поки система не буде задоволена
запуск

Після проходження реєстрації додаток ZOOM запуститься і з'явиться робоче вікно (малюнок №1).

Якщо вікно виглядає, як показано на малюнку №2, то просто зменшіть розмір вікна до розміру, як показано на малюнку №1.

Якщо, програма не відкрило автоматично, то знайдіть на робочому столі іконку сервісу (Біла відеокамера на в блакитному колі) і натисніть її.
Приєднатися до онлайн зустрічі
Щоб взяти участь в сесії, скористайтеся посиланням, отриманої від адміністратора розмовного клубу, яка була відправлена Вам після оплати. Ви можете безпосередньо пройти по посиланню, при цьому ZOOM запуститься автоматично.

Якщо ZOOM Я не дався автоматично, то Ви відкриваєте Zoom, заходите в меню і натискаєте на кнопку "Увійти" (іконка з плюсик в центрі на будь-якому гаджеті)

Перед вами відкривається панель, куди ви вводите 10-значний код конференції (або посилання) і своє ім'я, яке буде висвітлюватися в розділі "Учасники"

Натискаєте "Увійти" і за запитом вводите пароль (вказано в листі), який змінюється кожну онлайн зустріч.
Під час конференції
1 - "Вимкнути звук"За допомогою цієї кнопки ви можете включати і вимикати свій мікрофон.
За негласним правилом, якщо хтось говорить в ефірі, інші учасники вимикають мікрофон. Це пов'язано з тим, що навіть якщо ви мовчите, то кликання мишкою, будь-які шуми в вашому приміщенні і т.д. чутні всім учасникам. Чим більше учасників, тим більше може бути фоновий шум.
Ваш мікрофон має право вклчать і вимикати організатор конференції.
Поруч з цією кнопкою знаходиться галочка, спрямована вгору. При її натисканні випадає меню, де ви можете налаштувати ваш мікрофон
2 - "Зупинити відео"
Кнопка аналогічна попередній. З її допомогою можна включати і вимикати свою камеру.
Але є відмінність. Організатор може вимкнути вашу камеру, але не може його ввімкнути. Коли він вирішить підключити вас знову до розмови, і включить вашу камеру, до вас прийде запит для дозволу.
3 - "Демонстрація екрану"
Цю функцію можна буде використовувати або якщо ви самі організували конференцію, або з дозволу організатора. Вона дозволяє переключитися і показати всім учасникам екран свого комп'ютера або гаджета (презентацію, документ і т.д.). Це буває необхідно під час мозкового штурму, наради або інтерактивного навчання. Як тільки включається екран з'являється додаткове меню, яке дозволить вам малювати, ставити стрілочки, рухати мишкою і т.д.
4 - "Чат"
Ця кнопка дозволяє відкрити вікно чату і писати там під час сеансу. Функція схожа на аналогічну в вебінарних кімнатах. Вона корисна, якщо ви поки не берете участь в активній дискусії і ваше, відео виведено на екран. А поставити запитання хочеться
5 - "Завершити конференцію"
За допомогою цієї кнопки ви можете залишити конференцію (розмова, навчання, нараду).
Чому організатор має право підключення і відключення учасників?
Буває, що учасників більше, ніж вікон може вмістити робоча зона. Тому в робочій зоні можна бачити тільки тих, хто зараз бере активну участь в розмові. Решта нахолдятся "в тіні". Тобто. Вони присутні, все бачать, можуть задати питання в чаті, але не голосом з екрана. Якщо організатору потрібно додати нових учасників в активну дискусію, то він відключає (або просить відключитися) учасників, які вже висловилися, і підключає нових. Наприклад, вас

6 - "Підняти руку"
Для того, щоб "Підняти руку" і звернути на себе увагу вам потрібно
- Включити "Чат", як було описано в пункті 4. У вас справа збоку з'явиться поле з чатом
- В самому низу ви можете побачити дві кнопки "Вимкнути мій звук" і "Підняти руку"
- Якщо вам потрібно вимкнути ваш звук, щоб не заважати іншим поки ви не берете участь у жвавій дискусії, зробіть це тут
- Якщо ви хочете звернути на себе увагу натисніть на "Підняти руку"
- Як тільки ви це зробите у організатора на панелі "Учасники" навпроти вашого імені і аватарки з'явиться долонька. І як тільки він зможе він дасть вам слово і виведе ваше зображення на екран, якщо ви ще не там
Правіла конференції
Щоб робота на онлайн-зустрічах була максимально ефективною для вас, підготуйтеся до неї. Ми дуже прагнемо зробити їх комфортними та корисними для вас, але щось можете зробити тільки ви самі:

Інтернет
Подбайте про стабільність інтернету. Якщо ви не впевнені, що вистачить мобільного інтернету, то заздалегідь переведіть ваш пристрій на Wi-Fi або навпаки - залежно від того, що працює краще (змінити спосіб підключення можна в налаштуваннях вашого телефону).
Відео та звук
Прослідкуйте, що ваш телефон, планшет або ноутбук дозволяє здійснювати відеодзвінки. Підготуйте камеру, навушники і мікрофон, якщо потрібно. Без звуку та відео ми не почуємо ваше запитання і не зможемо відповісти і допомогти. Перевірити зв'язок і настройки можна в тестовій конференції zoom: https://zoom.us/test
Назвіться
При вході на майстер-клас обов'язково введіть ваші ім'я та прізвище, щоб вас можна було ідентифікувати - так набагато простіше відправити вам всю додаткову інформацію з вашого питання під час або після зустрічі. Для цього при вході на зустріч в Zoom введіть ваші ім'я та прізвище.
Під час зустрічі
Ваш звук буде вимкнут, щоб задати питання, підніміть руку (дивись вище).
Будь ласка, перевірте всі налаштування заздалегідь і приходьте вчасно. Час онлайн-зустрічі фіксоване, і ми не зможемо продовжити зустріч або виділити додатковий час, якщо ви не встигнете, поки вийдете в мережу або не зможете підключити звук або відео.
Поведінка
Ми залишаємо за собой право вимкнути доступ для участниуа якщо він заважає іншим оба не налаштований на отримання результату.

Зі свого боку ми підготуємо все, щоб ця зустріч була максимально продуктивною, але є те, що залежить саме від вас.
До зустрічі в Zoom!